Celebration part 2

Yesterday

photo DF96DAA6-3856-4575-83FC-75B326AD9FA5_zpsfqfblabi.jpg photo 6B73FEE7-EF26-4ED6-B2F6-B96DDC2F2096_zpsngixlrbq.jpg photo 06DA9DDF-C5D8-43FD-884C-85F4A9F5F69C_zpsuy3qpokc.jpg photo 1E095CA6-2FE8-4B14-A1BF-05E6A6C89FB8_zpsqadx6cyj.jpg
Min fødselsdag blev fejret i København, da vi senere skulle rejse fra Kastrup til Paris. Jeg har tidligere fået et gavekort med et weekendophold i Paris af Daniel, og nu skulle det bruges :) Men mere om Paris i et andet indlæg, da vi har gået gaderne tynde i dag ;)
I går startede vi med lækker morgenmad og kage på La Glace i København. Det var første gang både Daniel og jeg var der, og det er rigtig hyggeligt! – Og kagen skuffede bestemt ikke!
Derefter gik vi lidt på strøget, men vejret var desværre ikke helt med os. Derfor besluttede vi, at Tivoli var en god mulighed, og så kunne vi også se de fine Halloween dekorationer. Jeg kunne også godt tænke mig, at se når de har pyntet til jul engang, da det helt sikkert også er flot!
Om aftenen tog vi ud i Kastrup lufthavn, hvor vi skulle flyve kl. 19 mod Paris og omkring kl. 22 ankom vi på hotellet, meget trætte efter en lang rejsedag. Så derfor stod den bare på ren afslapning og læsning.
Alt i alt en super hyggelig fødselsdag, og jeg bliver fejret lidt ekstra i Paris – med fantastisk vejr indtil videre (håber det holder de næste par dage!).